onsdag 22 september 2010

GIANT missförstånd!!

Jag blev just väldigt varse (genom kryptiska SMS) om att mitt tidigare inlägg kan missförstås å det grövsta, så för att klargöra saken och undvika ryktesspridning:

JAG ÄR INTE MED BARN!

Det är en annan familjemedlem som fick barn igår! Jag förutsatte att de av er som läser här och känner mig i verkligheten visste vad som var på gång, och personen i fråga har valt att inte annonsera på internet att den skulle ha barn och då har jag respekterat detta och inte skrivit om det i bloggen heller! Jag är fortfarande lite kryptisk eftersom jag väntar på att personen i fråga själv ska få komma med nyheten innan jag gör det! Jag är hemskt ledsen över att det blev ett missförstånd och jag ber om ursäkt om jag nu gör er besvikna!!

Jag är verkligen inte gravid! ETT: Det hade varit väldigt otaktiskt av mig att bli på tjocken samma år som jag gör klassikern, TVÅ: Om jag hade varit gravid hade jag nog underrättat familj och vänner och framförallt barnets far innan jag blurtade ut det här på bloggen, och TRE: jag hade definitivt inte firat nyheten med ett glas vin som jag gjorde på bilden nedan..!

Så, nu har vi rett ut det! Men jag får väl ändå tacka för alla grattis ni skickade! :-D

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha... bra där Hanna1

    SvaraRadera
  2. Men med tanke på hur tjock du blivit så är det inte konstigt att folk spekulerar...

    Skojade! Grattis till klassikern! Vi måste ses snart så Alfons får träffa moster Hanna och kusin Torres :) (därmed internet-outar jag sanningen som dementerar föregående rykten)
    Kram!!!

    SvaraRadera