torsdag 16 september 2010

Är jag krävande?

Jag tycker själv att jag är en ganska snäll och diplomatisk människa. Jag brukar anpassa mig till de flesta situationer. Jag anser mig kunna samarbeta med de allra flesta, jag är hyfsat prestigelös och jag brukar inte vilja vara den som bestämmer. Jag är ganska generös med såväl min tid och mina saker/pengar utan att vilja ha något i gengäld. Jag tror också att jag är en tillitsfull och tolerant flickvän som tillåter min karl att göra det han vill (inom rimliga gränser, förstås).

Jag vet samtidigt att jag kan bli ganska gnällig om saker går emot mig och jag blir stressad. Om jag är hungrig eller frusen kan jag bli väldigt sur, och då är det bäst att jag får mat eller varma kläder så snabbt som möjligt. Jag vill att det ska vara jämlikt och rättvist och blir inte glad om vissa får dra hela lasset medan andra sitter på ändan och tittar på.

Men krävande? Stämmer den beskrivningen in på mig?

Anledningen till att jag måste få veta är att jag undrar om jag kan använda den här duschcremen jag köpte utan att läsa på baksidan först:

 

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha... ingen som korr-läst den eller?
    Men för att svara på din fråga, du kan använda den när du är trött, hungrig och frusen.. inte annars... =)

    SvaraRadera
  2. Förstår inte alls vad du pratar om! ;-D

    Jag vill åka heeeeeeeeeeem (på närkingska)!

    SvaraRadera