fredag 3 september 2010

Det grymmaste jag har sett!

Jag har inte kommit på några nya tricks att lära Torres på länge. Nu kan han alla tricks jag har i mina hundböcker och några till som jag har kommit på själv, men nu har inspirationen tagit slut. Vilken tur då att snälla P skickade videon nedan till mig! Tror det här är det grymmaste och roligaste "tricket" jag har sett en hund göra. Nu har jag definitivt nåt att bita i!



Vilken sjukt vältränad hund det här måste vara, han sätter ju inte ner frambenen en enda gång. Hoppas det inte sliter för mycket på höfterna bara...

Jag tar förresten gärna emot tips på tricks jag kan lära Torres. Om ni ser eller tänker ut något kul så säg gärna till!

3 kommentarer:

  1. Gud vilken duktig hund..=) Hade varit grymt att se Torres göra nåt sånt..=) Men somn du skrev, kan inte vara bra för höfterna.

    Trick till Torres:
    Passa barn där tricket är att vagga till sömns, byta blöja, mata samt leka. Skulle nåt hända måste han kunna ringa 112.

    =)

    SvaraRadera
  2. Jag snackade lite med Torres om det här senast, och han sa att han dansar inte nykter...så automatiskt kom jag på ett trix som JAG kan lära honom, hehehe :) //BigSis

    SvaraRadera
  3. Jennie: Får vi använda Theo som försökskanin??

    Elin: Okej, ingen tequila bara!!

    SvaraRadera