måndag 20 september 2010

Award!


 Sofie har skickat en liten "utmaning" till mig och då kan jag ju inte vara sämre än att jag antar den! Uppgiften är att skriva sju sanningar om mig själv. Nu råkar det vara så att jag vet att mina föräldrar läser min blogg, så SÅ smaskigt kommer det inte att bli! ;-)

Men, here we go: Jag...
  1. ...älskar att sjunga, men gör det bara när jag är ensam hemma eller när jag är full! :-) En av mina drömmar är att få sjunga i kör men eftersom jag inte har någon talang alls så får det förbli en dröm!
  2. ...har jämt dåligt samvete för något...
  3. ...är fruktansvärt dålig på att ta emot kritik, såväl positiv som negativ.
  4. ...avskyr att vara ensam. Hade jag inte haft hundarna hade jag blivit helt knäckt av att vara hemma och arbetslös.
  5. ...är extremt snål mot mig själv. Jag handlar i princip bara kläder som är på rea eller är väldigt billiga. Det enda jag alltid handlar till fullpris är träningsskor.
  6. ...är målinriktad. Jag måste alltid ha ett mål att sikta på för att jag ska kunna motivera mig själv till något. Jag skulle t ex aldrig kunna träna hårt bara för tränandets skull, utan måste ha en tävling el dyl som mål för träningen.
  7. ...har extrem åldersnoja och bävar inför att fylla 30 nästa år. 30, liksom... det är ju så gammalt!
Och så ska jag visst utmana några personer också. Det är väl inte så många av mina vänner som har bloggar, men ni som känner för det kan ju hoppa på! Ni som är utmanade är:

Jennie - som inte har uppdaterat så mycket på senaste tiden men som skriver om sin vardag och sitt liv som gift, särbo och nybliven mamma.
Malin - vars blogg mest handlar om träning.
Joakim - som är gift med Jennie och som inte heller har uppdaterat så mycket på sistone. Förstår inte vad det är som tar upp så mycket tid nuförtiden! ;-)
Elin - som jag inte ens vet om hon bloggar längre (men om du inte gör det så tycker jag att du ska börja igen! :-)).
Jojo - som är väldigt duktig på att skriva och som jag gärna skulle vilja läsa mer av. Jag tror att hon har en ny blogg någonstans men jag hittar inte adressen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar