tisdag 6 juli 2010

Skåne

Efter mycket velande och många diskussioner blev vi till slut tvungna att ta beslutet om vi skulle flytta till Göteborg eller inte. Jag har varit sugen hela tiden. J har börjat vackla mer och mer. I förra veckan kom vi till en punkt där vi faktiskt var tvungna att bestämma oss eftersom vi var tvungna att tacka ja eller nej till våra jobb. Jag överlät beslutet till J, och i fredags skrev han på för jobbet i Lund. Så, vi stannar i Skåne.

Ni kanske tycker att jag är dum, tofflig eller lat som överlät beslutet till honom, men jag kan försäkra er om att det finns en väldigt bra anledning till det. Vad den är tänker jag inte ta upp här i bloggen. Han får själv välja vilka som ska veta om det.

Nu känner jag mig lite kluven. Det finns så klart fördelar med att stanna kvar, men jag hade sett fram emot flytten och det "nya äventyret". Vi får hoppas på att det går fler tåg i framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar