lördag 24 juli 2010

@mobilblogg: Ändrade planer

Vi skulle egentligen ha åkt hem i onsdags men vi har det så bra här uppe och vill inte åka hem så vi bestämde oss för att stanna ytterligare några dagar. Just nu är planen att vi åker hem på söndag morgon. Jag vill verkligen inte åka härifrån... Jag önskar att fler människor fick uppleva hur vackert det är här. Det är nästan fler utländska turister (främst tyskar, fransmän, holländare, italienare och belgare) än svenska här. Det är synd, tycker jag.

Jag hoppas att vi har lyckats ta några bra bilder med den "riktiga" kameran så att jag kan lägga upp dem på bloggen när jag kommer hem. Min mobilkamera räcker inte riktigt till här...

Published with Blogger-droid v1.4.8

1 kommentar:

  1. Det ser underbart ut! Får jag följa med nästa år? ;)

    SvaraRadera