onsdag 10 september 2008

Nåt sånt där som jag fick höra att man tydligen skulle ha med i sin blogg...

Tre jobb jag haft i mitt liv: Mobilapplikationsutvecklare, registrator och statistikinsamlare (fy f-n vad tråkigt det där lät!)

Tre platser där jag bott: Örebro, Westford, Lund

Tre platser där jag semestrat: Indien, USA, Lappland

Tre favoriträtter: Sushi, pasta, mexikanskt

Tre platser där jag vill vara just nu: En sandstrand i söder, New York, Inkaleden.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Springa New York Marathon, vandra Inkaleden, ta fallskärmscert.

Tre saker jag kommer att göra det närmaste året: Resa tillbaka till USA, köpa ny bil, uppfostra min hund till den bästa hunden någonsin.

Tre personer jag tror kommer att svara på detta i sina bloggar. Hmmm.... Vet inte om jag lyckas få ihop det till tre... För få av mina vänner har bloggar!!!

1 kommentar:

  1. Så nu har jag också hittat till din blogg, hanna. Så nu har du iaf en till som kommer skriva kommentarer. Kram kram
    /gustav

    SvaraRadera