onsdag 3 september 2008

Jag är lycklig!

...för att en person som jag bryr mig mycket om, och som alltid bara bryr sig om alla andra, har hittat någon som bryr sig jättemycket om henne! Jag hoppas han fortsätter med det, annars får han med mig att göra!

Idag ska lilla Torres få vara hemma helt själv för första gången när vi jobbar... Det skär lite i modershjärtat men han har klarat det bra när vi lämnat honom ensam kortare stunder tidigare. Det värsta som har hänt är att han har gått och lagt sig och sovit i vår säng. Så länge han inte drar dit några fästingar så är det väl ok. På lunchen ska jag iaf åka hem och hämta honom och sen ska han få följa med och hälsa på på kontoret!

Läste ni artikeln om att vissa män har gener som gör dem oförmögna att ha förhållanden och ökar risken för att de ska vara benägna att vara otrogna?? Haha, kan man få testa dem för den genen innan man svara ja på frierierna?

---------------

15.29

Kan rapportera att det första ensampasset gick bra, det hade inte skett några större missöden när jag kom hem. Jag tog med Torres till kontoret så att mina arbetskamrater skulle få hälsa på honom men han var väldigt passiv och brydde sig bara om att sova och att tugga på sin tuggsko. Det är skönt med en hund som är lugn inomhus men jag tror att mina arbetskamrater tyckte att han var lite tråkig! Nu är han i alla fall hemma igen på dagens andra ensampass. Han gnydde när jag gick. Buh-huh..... :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar