fredag 5 september 2008

F-n vad alla gifter sig nu!

Till höger och vänster.... Nu har nästan alla de vänner som jag betraktat som mina "närmaste" gift sig eller ska gifta sig inom en snar framtid. Är vi verkligen så gamla nu??? Och jag som inte ens har en förlovningsring på fingret. Jag kommer snart att vara den sista ungmön! Igår fick jag reda på att mitt ex-ex har gift sig och skaffat knodd. Han som jag trodde skulle vara den sista att stadga sig! Just nu är J och jag nog det paret jag vet om i bekantskapskretsen som varit tillsammans längst (>5 år) utan att ens vara förlovade... Men för mig är det inte särskilt viktigt att gifta sig, jag är en hopplös o-romantiker. Det skulle mest vara en rent formell, juridisk sak. Men jag tror att det kan vara nyttigt att gifta sig när man skaffar barn. Which brings me to.... fasen vad alla skaffar barn nu! Till höger och vänster! Jag som fortfarande känner mig så ung....

-----------
10.17

Jag skaffade mig ett nytt ICQ-konto nyss eftersom jag glömt mina inloggningsuppgifter till det gamla. Det nya numret innehöll '666'. Är det en tillfällighet???

4 kommentarer:

  1. Det verkar inte bli som så att jag blir gift särskilt snart heller, så oroa dig inte! Vi kan sitta på våra gungstolar på ålderdomshemmet och vara ungmöar tillsammans! Puss!

    SvaraRadera
  2. mmm.. känner samma sak om giftemål/barn

    Hehe, tufft ICQ-nummer. :) Om du inte visste det kan du ha ditt namn som "nummer" istället. Regga via AIM så funkar det kalas.

    SvaraRadera
  3. Tycker du att alla gifter sig? Jag tycker ingen gifter sig men däremot att alla skaffar barn..=)

    ICQ? Det är ju såå ute.. ;-)

    SvaraRadera
  4. Just därför vill jag ha ICQ! Jag vill ju inte bli störd på jobbet och just därför väljer jag en messenger som ingen annan använder! Blond logic rules!!!

    SvaraRadera