onsdag 26 november 2008

Utmanad

Jaha, Jennie har utmanat mig till att fylla i denna, och hon är så sjukt stark så jag vågar inte annat än att lyda!

3 saker jag skäms över:
1. Att jag bloggar på arbetstid.
2. Att jag har det så fruktansvärt dammigt och stökigt hemma.
3. Att jag följer Gossip Girl och läser Blondinbellas blogg.

3 saker jag är stolt över:
1. Min vackra vovve som får så mycket beröm av alla.
2. Min karlslok som är så duktig på det han gör.
3. Mig själv, för att jag äntligen har slutfört något i mitt liv.

3 saker jag vill göra 2009:
1. Åka till USA och hälsa på familjen.
2. Göra tjejklassikern.
3. Lära min hund allt jag kan (vilket inte kommer att ta så lång tid!).

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. När vi hämtade hem världens vackraste hundvalp.
2. Att jag klarade av min utbildning och fick jobb.
3. Indienresan

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Torres.
2. Min karlslok.
3. Mitt duntäcke.

3 personer jag avundas:
1. J, för att han är så duktig på sitt jobb.
2. C, för att hon har fått så vackra och goa barn
3. M, som är så bra på att sjunga

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :
Elin
Malin
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar