måndag 10 november 2008

Och så måndag!

Inte lika jippie...

Men helgen var trevlig i alla fall. Lugn hemmamyskväll på fredagen och så shopping på lördagen och sen födelsedagsfest hos L på kvällen. Senare bar det av mot Hipp i Malmö där temat för kvällen var schlager - vilket var väldigt uppskattat hos den kvinnliga delen av sällskapet. Så igår fick man såklart sota för att man hade haft roligt kvällen innan så halva dagen tillbringades i soffan med en lätt huvudvärk.

Det var första gången vi båda var ute en helkväll sen vi skaffade Torres. Det behövdes. Det var skönt att skaffa hundvakt och kunna slappna av och ha roligt. Och speciellt skönt var det att slippa ansvaret igår morse när man var sådär pigg.

Undrar ni vad jag shoppade i lördags? En dammsugare. Så gammal är jag.

4 kommentarer:

  1. En e-lux eller en Volta? Det krävs vuxna städprylar nu när ni är såpass vuxna att ni har hund :o)
    Ni närmar er det ultimata vuxentestet :o)

    SvaraRadera
  2. Det blev en Philips! (Nu borde jag, precis som BlondinBella, få pengar för att jag gör reklam för dem i min blogg)

    Och vilket är det ultimata vuxentestet..? :-)

    SvaraRadera
  3. Och säg inte "att gifta sig" för det är f-n ett ännu värre commitment att skaffa hund ;-)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera