fredag 14 november 2008

Min nya...

...dammsugare är sååå bra! Jag dammsög i söndags och igår låg ännu inga drivor dammtussar i hörnen, till skillnad från min förra dammsugare som blåste ut 90% av det den sög in. Och så låter min nya dammsugare inte som en jetplansmotor heller. Och så kan jag dammsuga hela vardagsrummet utan att byta uttag en enda gång, och utan att dammsugaren blir överhettad och dör och måste få vila på balkongen i en halvtimme. Jag är sjukt nöjd!

Igår var vi på Timbuktu & Damn på Mejeriet. Det var kul men jag hade så ont i höften att jag gav upp innan extranumren och åkte hem och avlöste hundvakten (snälla Johanna). Jag är 27 år och har höftont. Lås in mig på ålderdomshemmet och kasta bort nyckeln redan nu - det blir bäst så.

1 kommentar:

  1. Det här får vi jobba på. Själv är man ju stelopererad i höfterna sen födseln, vi kanske kan hjälpa varandra?

    SvaraRadera