onsdag 21 april 2010

Aj!

Har haft riktigt ont i magen i två dagar nu. Det kommer i stötar och ibland är det så illa att jag inte kan hålla kroppen upprätt. Imorse kände jag mig hyfsat bra så jag gick till jobbet men direkt när jag kom innanför dörrarna så slog det onda till igen som ett knytnävsslag i magen, så jag gick hem efter lunch. Senare på dagen började det göra ont i nedre delen av ryggen också. Jag har ALDRIG ont i magen annars så jag är lite orolig. Funderar på om det kan bero på stress...

Jag är livrädd att det ska vara nån allergi som gluten eller laktos. Jag som ÄLSKAR mat...

Är sur också för att jag inte kan träna. Har inte fått in ett enda träningspass (förutom hundpromenader) på en och en halv vecka...

4 kommentarer:

  1. Det är inte kul när magen börjar spöka, fy!

    Träningen skall du nog inte oroa dig för ännu, du har varit igång länge och väl, samt att du har fysisk uthållighet och en imponerande psykisk styrka. Det kommer ordna sig fint detta skall du se.

    SvaraRadera
  2. Hej söta Hanna!

    Tråkigt att du har så ont i magen! Du kanske ska gå och kolla upp vad det kan vara så att du eventuellt kan få något som lindrar. Om det är magkatarr tex. finns det ju sådant som lugnar magen.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. NEEEEEEJ! FÖR MILJONTE GÅNGEN: JAG ÄR IIIINTE GRAVID!!! :-D

    SvaraRadera