tisdag 26 januari 2010

Starstruck

Det har gått lite för mycket pengar den sista månaden. Det är väl inget ovanligt såhär i juletider men i år har det tillkommit en hel del andra utgifter. Jag bestämde mig därför för att hålla hårt i plånboken under ett tag framöver och införa ett så kallt "köpstopp", d.v.s. att jag inte får köpa något utöver det nödvändiga som mat, hundmat och hygienprodukter.

Jag skrev om mitt köpstopp på min Twitter och fem sekunder senare får jag ett mail därifrån. Döm om min förvåning när det står att Charlie Söderberg (han den blonde ekonomicoachen i Lyxfällan) har börjat följa min Twitter. Haha, han måste ju ha suttit och sökt på "köpstopp" eller nåt. Hur många av er har kändisar som följer er??? ;-)

1 kommentar:

  1. Inga vad jag vet... men för att vara en som aldrig skriver där så har jag många followers,..=)

    SvaraRadera