tisdag 20 januari 2009

Värk

Jag har fått konstig värk i hela kroppen. Det började i söndags med att jag fick ont i lårmusklerna. Då tänkte jag att det var träningsvärk (vi köpte WiiFit i fredags och hade träningsläger med det hela helgen). Igår hade jag ont i hela benen. Det kändes precis som benhinneinflammation. Idag har jag ont i precis hela kroppen, ifrån fotlederna via benen, ryggen, nacken och ända ut i händerna. Nu kan det definitivt inte vara träningsvärk. Hur skulle jag kunna få träningsvärk i händerna? Så nu undrar jag vad detta beror på. Att jag börjar bli gammal, kanske??

2 kommentarer:

  1. Hmmm... jag är inte förkyld, så det borde inte vara det... men jag kände mig trött och frusen idag och jobbade bara halvdag så det kanske är nåt sånt på gång. Typiskt, jag har precis skrutit för alla om hur frisk jag är när alla andra är sjuka. Jag antar att jag glömde säga "peppar, peppar"...

    SvaraRadera