fredag 23 januari 2009

Pain-free

Allt har återgått till det normala igen. J är hemma från sin tjänsteresa så mina nya rutiner (gå upp tidigt, ta en långpromenad på morgonen, vara på jobbet innan 8, ta en långpromenad på lunchen, äta nyttig middag, ta en långpromenad på kvällen, lägga mig tidigt) gick i stöpet. Min konstiga värk är borta, det var väl bara nån sån där tredagars-släng av borrelia eller reumatism. Och Torres har inte lyft på benet igen sen i söndags så nu är han min lilla bääääbis igen. Mysigt! :-)

Nu har jag alltså inget att skylla på längre så nu måste jag komma igång med träningen. Måste, måste, måste träna armstyrka.

Och så blir det kanske lite nya möbler i helgen. Äntligen.

1 kommentar:

  1. Du får leta upp blondinerna ibland så Torres får visa upp sitt nya trick.

    Grattis till att du blivit av med värken..=)

    SvaraRadera