onsdag 5 maj 2010

Vi har fem dagar på oss...

...att bestämma oss. Om vi vill flytta till Göteborg alltså. J var ju på intervju igår och var eld och lågor när han kom hem. Det lät verkligen som ett superspännande jobb. På måndag ska han svara på om han är intresserad av att flytta till Götet, och om han svarar ja kommer de att sätta igång en säkerhetsscreening av honom och därefter blir han med stor sannolikhet erbjuden jobbet.

Om fem dagar ska vi ha tagit ett "livsavgörande" beslut. Hjälp!!!

8 kommentarer:

  1. Ojoj! Vad spännande och samtidigt lite läskigt att ta ett sådant beslut på bara några dagar. Vad kul att intervjun gick bra och att han blev peppad. :)

    SvaraRadera
  2. Ah, varken han eller jag är ju speciellt kända för att kunna ta snabba beslut! :-D

    SvaraRadera
  3. Ju närmare hitåt desto bättre:) Andra fördelar: Dialekten, närmare hit, Liseberg, närmare hit, räkor, närmare hit, kall öl på avenyn, närmare hit, fotboll, närmare hit, paddan, närmare hit, den fina kusten och, framförallt, närmare hit!
    BigSis

    SvaraRadera
  4. Ja, för att inte glömma dialekten, shopping, dialekten, naturen, dialekten, trevligt folk, dialekten, världsartister, men framförallt dialekten!!

    SvaraRadera
  5. och närmare Göteborgsvarvet till och med nära!!! Och han med dialekten skall väl fälja med , eller....? Kom hit!

    SvaraRadera
  6. Se det inte som livsavgörande. Se det som en kul tid under ert långa liv så kanske det inte känns så tungt.

    Roligt att Jörn känner sig peppad. Hoppas du också hittar något snart. Annars kan du se till att vara ledig under sommaren och tidig höst så kan du gå på en massa lattefikor med mig..=)Sen när du tröttnat på det kan du få börja jobba igen..=)

    Jag tror att hur ni än bestämmer er för att göra så kommer det bli bra. Jag började veckopendla till Tranemo och det var ju inte vad jag trodde när jag gifte mig för 5 år sen, att jag skulle bli särbo. Men även det blev bra...=) Ni löser detta!!!

    PUSSSSSSSSSSSS
    PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    SvaraRadera
  7. Jaa!! Jag vill också latte-mamma-fika!!!

    Och jag är egentligen inte så orolig över vad som väntar mig i Göteborg. Det jag känner mig ledsen över är det som jag lämnar här i Lund!

    SvaraRadera
  8. Hej "Söffe"! Vem är du??? :-D

    SvaraRadera