söndag 14 juni 2009

Utslängd

Idag har jag simmat igen. Det kändes jättebra - jag simmade om alla andra i bassängen! Att de andra var gravida eller gamla eller tjocka tog jag ingen hänsyn till, jag var bara glad över att vara snabbast! Efter att jag hade simmat tre kilometer blev jag utslängd. Nu tror ni säkert att det var för att jag överskred hastighetsgränsen i bassängen, men nej - det berodde på att de skulle stänga. 

Vädret har varit precis så som jag beställde det också. Regn de dagar jag jobbar och sol när det är helg och ledigt. Så har jag planerat det fram till vecka 32 då jag har semester och ska upp till Lappland. Då ska det vara strålande sol, 27 grader varmt och vindstilla, förutom på morgnarna då det ska vara lite kallare så att det nappar bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar