torsdag 21 augusti 2008

Schhuuuuuk!

Vet inte om det beror på sömnbrist eller på mitt för tillfället något ohälsosamma leverne, men de senaste tre dagarna har jag fått tillbringa hemma i sängen med yrsel, illamående och magont. Stackars mig! Och jag kan avslöja att det där med att städa upp kisspölar och bajskorvar efter en icke rumsren hund inte är ett bra sätt att minska illamåendet på... Idag är jag tillbaka på jobbet igen, men eftersom den person jag jobbar mot är på semester denna vecka har jag iiiiingenting att göra...

Gud, så mycket jobb det är att ha en valp! Det ska matas och rastas och lekas hela tiden och däremellan ska det sovas. Och när han sover är han så söt att man bara inte kan låta bli att gå dit och pussa hans mage och borra in fingrarna i hans ulliga päls och då vaknar han naturligtvis och då ska det matas och rastas och lekas igen!

Det är tur att han är så söt för då är det mycket lättare att förlåta honom för att han kissat på mattan eller tuggat på listerna...

Jag är kär!!!

4 kommentarer:

  1. Stackars Hanna!!
    Har valpen fått något namn än?

    SvaraRadera
  2. Än så länge går han under arbetsnamnet Torres... Det är kraftfullt att säga när man är arg - TORRES!!

    Dessutom kommer han när man ropar det så han verkar ha döpt sig själv till det också :-)

    SvaraRadera
  3. Haha! Näää, det räcker med de två bäbisarna jag har nu!!

    SvaraRadera