tisdag 28 juli 2009

Nu börjar allvaret

Om två månader kommer jag att befinna mig i USA. Då ska jag vara i form, det har varit mitt mål hela sommaren. Jag har tränat ganska bra, men problemet är att för varje kalori jag tränar bort, så äter jag det dubbla. Nu när det börjar närma sig måste jag lägga i en högre växel. Ingen mer glass (buh-huh), ingen mer choklad (BUUH-HUUUH). Måste bli av med sockerberoendet. Jag ska ner 4 kg. Och därmed basta. Har inte haft på mig bikini på tre år, men i Florida ska jag ha det. Och jag ska inte känna mig som en blåval i den!

J köpte Wii Active till mig igår. Jag hade inte bett honom om det. Jag undrar hur jag ska tolka den presenten..? Jag provade en stund igår och blev faktiskt riktigt svettig! Dock var gummibandet som följde med alldeles för lätt så jag ska se om jag kan binda fast wiimoten på en hantel istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar